TRUST!


Igår var jag, Janki, Alice & hennes man hos Carro och myste. Kollade filmen Trust, fan va sne man blev när man såg den. Jävla tröga ungjävel! Handlar om en tjej som snackar med en "kille" på nätet och sen får hon reda på att han är betydligt mycket äldre än vad hon trodde han var.. och så börjar det.

Ett tag tyckte jag inte alls synd om henne för är hon så jävla blåst och träffar en kille som kan va sin egen pappa får hon fan skylla sig själv, men ja hennes päron hade väl inget snack med henne när hon var liten att man inte ska följa me okända gubbar. Haha nej nu blev jag alldeles för insatt i filmen känner jag.

Avslutar här..  ;)


Kommentarer
Postat av: sara

ja jag har med sett den, man blir riktigt irriterad på henne! hahaha =)

2011-09-19 @ 12:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0