vad e det som sker?

Usch mycket som händer nu känner jag, men man ska inte klaga. :)

Var ledig i fredags det är inte ofta det händer och i lördags hade man en monsterpanna. Söndagen vankades det personalfest vi var några från jobb som möttes innan och käkade brunch på Madame och drack lite. Sen mot Marina Plaza för att bli hämtade med bussar dä vi kördes iväg till ngt lantställe eller ngt? haha har faktiskt ingen aning om vart vi var, sen väntades det middag och massa alkohol super trevligt faktiskt. Först ville jag och Petra skita i festen men det blev bättre än förväntat. En riktig oktoberfest!

Mådde inte helt hundra när jag kom hem, (jag blir ju aldrig full). Och igår jobbade man en go panna. Jag jobbar hela tiden men jag älskar det alltså. Häromdagen märke jag verkligen hur bra jag trivs på mitt arbete, jag gör verkligen det. Har världens bästa kollegor med! Säger det igen hatar mig själv för den dagen jag sa nej till en anställning där för att jag trivdes på skitbåten Swea. Vad fan tänkte jag med?! Man lär sig av sina misstag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0