underbar tisdag!

Har varit ledig idag och har haft en riktigt bra tisdag, började med lunch på papi med Sanna & Jenny.
Åt världens godaste ceasar , utan att överdriva nu den är BÄST I STAN!!!!!!!!!

Sen hängde vi hos Sanna ett tag, var ju tvungen att kolla in hennes lya hon bor precis ovanför friskis nu ju, vissa har det bra ;) Senare vid 18 hämtade Carro upp mig så körde vi ut till landet och hälsade på fina Anna, hon har ju köpt hus med sin man. Så hon bjöd oss och några till på lite tacos och mys. Alltså ja dom köpte huset i våras men det är först nu vi hälsar på, men super fint iaf. JAG VILL OCKSÅ HA HUS? avundsjuk är jag. och barn vill jag med ha, haha skoja.. ellooor?;)


Kom nyss hem ligger och dör i sängen nu ska väl sova om en stund ska tvätta imorgon sen brandutbildning och sen jobb. Jag jobbar hela tiden har legat på 200 timmar varje månad typ sen i början på sommaren, pengarna rullar in som dom ska! Därför vill jag också flytta, har hittat en jätte fin lägenhet som jag vill ha men med min otur så kommer vi väl få drömma vidare men jag hoppas varje dag. Det är det enda jag tänker på varje dag och jag överdriver inte ens då! Ständigt i mina tankar...




Kommentarer
Postat av: Ella

Hoppas ni får tag i något snart! :)

2011-10-10 @ 15:52:45
URL: http://appleofmyeye.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0