Nytt hem snart?

Skrev på kontrakt i torsdags så förhoppningsvis flyttar vi snart om vi har tur, som jag har tjatat om en ny lägenhet i evigheter. Alex är nog rätt glad nu att slippa allt tjat om denna lägenheten vi bor i. Jag har varit mega jobbig!!! Gnällt till Alex, vänner och familj. Riktig bitterfitta rent ut sagt. Och detta blir ju faktiskt min och Alexs första gemensamma lägenhet, han håller inte med men så tycker jag. För det var hans lägenhet jag flyttade in i från början och han har stått på kontraktet osv så nu har vi en gemensam. Sambos forever! Han blir aldrig av med mig nu ;)



Jag vill bara flytta nuuuu, jag längtar såå! Kommer dock bli fattig vill köpa nya möbler nu. Jag är så på när det händer något då vill jag att allt ska hända direkt vilket kanske kan va jobbigt för Alex då för han orkar inte med mig då haha.
Jag vill iaf fortfarande ha min butterfly stol så det får jag ju ordna på ngt sätt! ;) KÄR!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0