minskat i centimetrar

Helt sjukt!

Jag kommer ihåg i våras när jag skulle mäta mig så jag bara vafan, och nu mätte jag mig idag för att se om det är någon skillnad. Och ja jag har minskat med 5 centimetrar kring låren, 8 centimeterar i midjan, 4  på armarna, 7 på rumpan, 5 på bröst.. Trodde inte det var så mkt, dock tradigt att jag är typ rumplös och bröstlös. Får väl träna till rumpan litta. Och brösten fixar jag efter jag har ammat klart mina ungar! ;) haha

 åh är så glad nu. För jag har stått stilla i vikten i evigheter men tur jag har mätt :)


Lite mer ska jag gå ner sen är jag helt nöjd.




BIG MAMA!




Kommentarer
Postat av: jennnan

du är så duktig älskling !

2011-10-31 @ 13:42:59
Postat av: E

Har du använt dig av shapeup? Isåfall hur många kcal åt/äter du per dag?

2011-11-03 @ 17:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0