VILL HA SÅ MYCKET!

Det blir inte flytt förrens 1 feb. Men ja kanske lika bra det hade varit tajt i schemat om vi skulle flyttat 1 dec.. har man något att längta till efter Thailand.

Blir ju dock helt galen av all inredning, det är så mycket jag vill ha till nya lägenheten .. Alex håller på att bli knäpp av mig.

Saker som jag vill ha :

Kristallkrona (har nog redan hittat en jag vill ha, men ska kolla lite till)

Butterflystol (fast den har jag redan i försig, fast Ijadesign har den tills jag har flyttat, LOOVE IT)

Fårpäls till stolen

Gardiner
(vet dock inte än vad det blir för några, vi har ju inga gardiner i denna lägenheten alls)

ett träbord/ ngt fint slagbord

Carolina Gynning tavla ( fast jag kan nog drömma ett tag)

En espressomaskin (dricker inte ens espresso men det ser så lyxigt ut med en fin maskin i köket, plus jag kan bjuda mina gäster på det då, haha)

Stolar i polycarbonat (dom jag har hittat kostar 2600 stycket så man får spara litta ett tag, haha)


Sen mycket mer annat smått som handdukar, lakan, glas osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0