tvätt måndag.

Idag har jag bara tagit det lugnt, började med tvätt kl 12 och jävlar vad mycket tvätt det blev. Öppnade Alexs garderob och det skulle jag inte gjort, vilken röra han har alltså. Jag drog ut ALLA hans kläder och drog ner dom till tvätten så jag har inprinicp tvättat hela hans garderob idag. Vilken flickvän va! Och lagat mat har jag med gjort till han idag, idag ska han inte klaga på mig att jag inte är en riktigt fru iallfall.. HAHA!

Riktigt skööönt och va ledig faktiskt, man märker verkligen hur ens humör ändras. Jag blir mer kärleksfull nu när jag är ledig. Alex tycker om mig mer när jag är ledig. Men snart såååå.. thailand i tre veckor. Fan vad jag längtar!!!




Jag & Nicco i lördags innan vi drog till Alice och skulle fira henne.

Kommentarer
Postat av: alice

hahaha diana, riktig husmor är du! :)

2011-11-08 @ 12:19:49
URL: http://alis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0