ledig onsdag!

Idag är jag ledig, såå skönt. Dagen började med lite massage på jobb, aj vad ont det gjorde ja hade massa knutor som hon tag hand om, måste gå på massage lite oftare känner jag. Ska unna mig massa massage i Thailand med! Efter massagen drog jag inom Ecco och köpte nya jobbeskor, kul.. tusen spänn fattigare för ett par jävla jobbeskor. Döda mig långsamt..

Nåja sen har jag bara tvättat lite och nu ikväll har jag & Alex varit hemma hos mamma och käkat tacos med henne, Denise & mormor (jag fick bestämma maten så klart det blir tacos då, haha)






Nördiga paret, Alex är helt inne i Zlatan boken och jag är helt inne i min iphone. (inte okej att jag är såååå blek ahh vill bara resa iväg nu nu nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0