en härlig måndagkväll seså!

Gud jag bloggar aldrig.. men inte så konstigt. Jag har verkligen inget roligt att blogga om och nu skriver jag lite här bara för jag vill skriva något. Men jag kan knappast skriva något om min vardag för den har inte funnits på över en månad. Och inte visa dagens outfit som alla bloggare gör haha för jag lever i svarta byxor och vit skjorta. Men snart sååå, nästa vecka åker vi till Thailand och gud vad jag längtar, jag tror jag håller på och bli knäpp, vill bara bli brun och ligga på en stolstol och bara pressa. I lööööve it!

Har till och med köpt en ny kamera bara för jag ska kunna ta lite roligare bilder där, mongo som man är.

Annars har det inte hänt så mycket , jobbade i helgen som vanligt men igår började dagen med en go frukost hos Janki , super mysigt. Och ikväll har jag varit på bio med min kära lillasyster, såg breaking dawn och aj va bra den var. Jag gillar vampyrer, vill sjääälv vara en fast inte en blek en utan en solbränd vampyr. HAHA!

Och imorgon blir det lite lunch med min fina Jenny sen på kvällen blir det 3 rätters med mina 2 favvisar Anna & Petra, gud vad glad jag är över att ha lärt känna så underbara människor! Vi passar så bra tilllsammans, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0