one night in bangkok!

Idag har vi gottat till oss på en italiensk restaurang här på hotellet (jag är fet i know har gått upp några kilon redan, haha fyfan. Hårdträning om några dagar!!! )

Super fint var det iaf vår kypare gick runder i en fin kostym, haha jag är störd. Jätte gott var det också! Vi fick så sjukt bra service han tog med oss upp på högsta våningen och fixade bort och stolar på terassen så vi skulle kunna få ta en drink och kolla ut på Bangkok, där hade jag & Alex det mysigt. Dom är så himla trevliga så man får ont i hjärtat, även fast jag inte gör något så känner jag mig automatiskt elak för jag vet att jag inte är lika snäll som dom. FY PÅ MIG!

  Jag vill ej åka hem imorgon...










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0