alex b day!

Idag fyller min man 24 år, och igårkväll lurade jag Alex att jag skullle gå och handla lite vatten men istället gick jag ner till receptionen för att höra om dom kunde ordna något till Alex för han fyller år idag och då kom vi överens om en tårta.

Så jag & Alex gick iväg innan och skulle äta lunch och när vi kommer tillbaka har vi varit på rummet i max 5 min så knackar det på dörren och Alex fattade ju ingenting.. och där står det 7 helt underbara thailändare och sjunger happy birthday för Alex med en fin tårta i händerna.

Aww vi blev helt rörda.

Alex: Åhh diana du är så underbar, ingen har gjort ngt sånt här för mig innan.



BABY BOOOYY! LOVE YOU!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0